miercuri, 15 februarie 2012

De ce mint barbatii femeile ?

   

    Bărbații mint femeile . Nu spun că femeile, probabil nu fac același lucru dar azi ne vom axa pe acest subiect. Este un lucru trist , dar în același timp și adevărat , bărbații mint femeile . Dar hai să ne punem un pic întrebarea , de ce bărbații mint femeile  ? Un sondaj secret , în care au participat peste 20000 de oameni , bărbații au fost întrebați " Care este singurul lucru pe care îl dorești cu disperare ca femeia din viața ta să îl înțeleagă despre bărbați , pe care nu ai putea să îl spui ? " . Unele răspunsuri au fost piperate, altele devastatoare și periculoase..

    De ce te minte ?
Am auzit lucrul acesta de foarte multe ori . Femeile au aceleași plângeri de fiecare data. Spun lucruri de genul : "A spus că mă iubește!.. A spus că vrea să fie cu mine !... A spus că noi doi suntem suflete pereche !" iar apoi a rezultat că m-a mințit ! De ce a mințit ? 
    Ați întâlnit vreodată o persoană care în prezența ei ați petrecut clipe frumoase și memorabile, și nu mă refer în pat...și dintr-o dată nu ați mai auzit nimic de această persoană ? Bărbatul tău , prietenul tău , iubitul tău a spus aceste lucruri extraordinare și apoi dintr-o dată te-a ignorat total ? I-ai trimis un mesaj text pe telefonul lui mobil iar în clipa următoare , acel tip nu ți-a mai răspuns niciodată , dându-ți impresia că nu mai există ? De ce bărbații spun un lucru și apoi îl fac pe următorul ?
   Bărbații mint pentru o varietate de motive și dacă vrei să cunoști adevărul gol goluț despre bărbați, ar trebui să cunoști pe cineva ( un bărbat )  care vorbește foarte mult despre bărbați ,  ori despre el ca bărbat. Căile Domnului sunt misterioase, și e posibil ca pe parcursul acestei călători să dai peste surprize plăcute sau mai puțin plăcute..
    Acum probabil veți spune că unii sunt niște învinși de viață, alții au un caracter moale , alții sunt niște ciudați sau poate chiar psihopați . Iar bărbatul care iese cu tine, îți spune unu lucru după care face alt lucru . Poate ca v-a spus că va sună , dar nu a făcut-o ..sau poate că a fost prea timid să vă spună cât de importantă, frumoasă , sunteți în viața lui . Alte femei au fost părăsite de barbații care au pretins că sunt Făt Frumos și apoi relația s-a terminat ca fiind cel mai rău coșmar al vostru .
   Chiar cunosc o femeie care a crezut foarte mult în relația cu bărbatul în care se implicaseră..ca la un moment dat să descopere ca bărbatul pe lângă că se întâlnea cu ea, în calitate de iubit , de foarte multă vreme , se mai întâlnea și cu prietena ei cea mai bună. Acest gen de femei chiar crede în bărbați ( și nu zic că e un lucru rău ) și crede că așa ar fi corect și frumos ca să fie onestă față de cel cu care își împarte viața și sentimentele investite în relația de iubire. Dar apoi spre dezamăgirea lor , bărbații și-au întors spatele relației și lăsându-le total confuze.
    Bărbații mint pentru mai multe motive, iar unele cele mai importante ar putea fi șocant de simple..
   Cam atât am ținut să spun despre această întrebare, probabil că am greșit, și nimeni nu v-a lua în considerare ceea ce am scris , iar alții care au trăit povesti asemănătoare cu descrierile de mai sus, poate vor aprecia.
Nu spun că nici femeile nu ne mint, poate mult mai rău decât le mințim noi bărbații,totul este posibil iar acest articol nu trebuie generalizat , aplicându-se această etichetă asupra tuturor bărbaților . Viața este un experiment , care trebuie trăit , chiar dacă ne va lăsa un gust mai amar sau unul plăcut .
  În final aș dori să închei prin a spune că responsabilitatea nu este un joc , ci este una din cele mai autentice căi de a trai periculos !

31 de comentarii:

  1. Dupa cum am spus , omul minte din diferite motive. Poti minti o femeie, poti minti un coleg , iti poti minti parintii ...totul se rezuma la faptul ca mintim. Unii oameni mint, ca sa isi salveze viata, altii mint ca sa obtina o amanare , altii mint ca au fost la prietenul Ionel ca sa invete , si au fost de fapt altundeva , altii mint de frica , ca nu cumva sa se afle ca fumeaza spre exemplu,altii mint ca asa le sta in obicei. Daca am mintit ? Da am mintit si eu ,nimeni nu este perfect. Si totusi oamenii mint. Si vorbeam despre barbatii care mint in relatii. Eu cred ca mai indicat este sa spui adevarul, intr-o relatie, ca mai tarziu sa nu aiba nimeni de suferit, daca vrei sa obtii doar un singur lucru de la o persoana, nu trebuie sa te amagesti nici pe tine si nici pe ea, fi direct , si la subiect. Adevarul chiar daca doare, este mult mai bine decat sa traiesti cu el , decat sa traiesti o relatie bazata pe minciuna si perversitate. parerea mea..

    RăspundețiȘtergere
  2. Intersant... ;)
    Ma bucur ca te-am descoperit. Voi mai veni cu cate o cafea pe aici, sa ma delectez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma bucur ca te-am intalnit :). Si iti multumesc pentru deranjul de a ma vizita . Sper ca ai sa gasesti aici lucruri interesante si buna dispozitie .

    RăspundețiȘtergere
  4. Prefer sinceritatea, dar daca tot sunt mintita, macar sa ma minta frumos...

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim pentru apreciere anonim :). oricand poti posta ca si bulinaderas, si noua ne place divertismentul :D . mersi de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vecina minte-ma..minte-ma frumos ;)) . Suna bine , dar cand nu sunt in joc prea multe sentimente si decizii de luat , cred eu..

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce e interesant e ca de fapt minciuna in sine nu are nici o putere ... decat atunci cand cel caruia ii e adresata 'alege' sa ii dea crezare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bulina De Ras si eu apreciez ca te-ai deranjat sa ajungi aici pe blog. Sper sa gasesti articole interesante, si sa ai o sedere placuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Adriana, da asa si este , si aici intervine puterea de alegere , care iti apartine in totalitate, totul depinde de tine..de cum esti tu , o persoana care isi lipeste inima de minciuni, sau nu lasi sa se lipeasca gunoaiele si minciuna in inima ta...gandeste-te cum e inima ta, unde alearga inima ta, si iti vei gasi singura raspunsul. Asa cred eu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu imi place minciuna ,indiferent ca o spune un barbat sau o femeie .Dar am fost mintita la viata mea, adeseori de ambele sexe si stiu de ce :pentru ca sunt foarte sincera si cred in oameni.Cand eram mai mica ,mai ma salva cateodata minciuna ,dar am vazut ca are picioare scurte si nu tinea.E urat, sa-ti minti aproapele ,mai ales in casnicie.
    Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  11. Camelie pur si simplu unele persoane fiind false au impresia ca falsitatea lor ii face mai "placuti" fata de persoanele din jurul lor. "Minciuna are picioare scurte!", teorie care este valabila tuturor persoanelor. Degeaba credem noi pe moment, ca vai cine suntem ,si ce mari ne mai dam , caci la un momentdat , minciunile o sa ne i-a prin surprindere, aratandu-ne incetu cu incetu , bucati de adevar. Iar atunci probabil o sa doara rau cazatura de sus de acolo unde ai ajuns , pana mai jos de presul de la casa. Multumesc pentru apreciere si ma bucur ca articolele mele interesante ti-au atras atentia :). o zi superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Barbatii se indragostesc de ce vad iar femeile de ce aud.De aia barbatii mint si femeile se machiaza...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai sunt si femei care nu se macgiaza dar barbati care nu mint nu prea..true...?

      Ștergere
  13. Barbati se indragostesc si cand relatia este la inceput si vad ca femeile le raspund cu aceasi indragosteala, lor le trece brusc. Trebuie sa fim misterioase si fugitive :)) la inceput pentru a-i pastra langa noi.

    RăspundețiȘtergere
  14. de multe orii suntem mintite de barbati dar la inceput ai crede-m ca sunt sincerii cu noi cand ne spune ca tu esti femia care mi-a schimbat viata si cu tn imi doresc sa imi traiesc restu vietii dar pana asi atinge scopu...... pana se plik si noi ne - dam seama mult mai tarziu .. ca suntem mintite dar deja faptul e consumat si traim cu inpresia ca poate se-va schimba intro zi sa nu mai minte si sa fiie sincer apoi iti dai sema prin faptele pe care le face ca esti mintita de el dar dk stai cu mincinos si apoi prinzi si tu experinta si il minti si tu asa cum vrei si chiar dk se tremina reltai si cand in cepi o noua relatie deja sti din ce potive esti mintita- si cum sa minti si tu

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt un milion de motive pentru care mint barbatii...si femeile au cam tot atatea motive ,chiar daca poate nu sunt aceleasi..

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu cred ca barbatii mint mai mult iar femeile mint mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu cred ca barbatii mint mai mult iar femeile mint mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu cred ca barbatii mint mai mult iar femeile mint mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ... Nu stiu de ce ma minte l-am prins de 2 ori anul asta iar in 2013 l-am prins ca ma inselat credeti ca o luam de la capat?

    RăspundețiȘtergere
  20. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care mi-a cerut soțul. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un vrăjitor, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 Vindecarea medicamentelor pe bază de plante HPV.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt Lona din București, iubitul meu m-a părăsit dintr-un motiv pe care nu mi l-a făcut niciodată cunoscut, m-a blocat pe fiecare rețea de socializare pe care aș putea să o iau în legătură cu el. ceea ce mi-a adus tristețe, am încercat să-l aduc înapoi, dar am fost înșelat de două ori, până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care mi-a spus cum a fost ajutată de un mare jucător de vrăji numit, Dr. White, apoi i-am scris pe WhatsApp, mi-a promis că mă va ajuta și totul va fi bine în 3 zile după ce a lansat o vrajă de dragoste și am făcut tot ce mi-a spus, pentru a scurta povestea, spre cea mai mare surpriză a mea, fostul meu iubit a revenit pentru mine după 3 zile și plângând rugându-mă să-l iert că nu știe niciodată ce i-a venit, mi-a promis că nu mă va părăsi din niciun motiv, iar acum suntem perfect împreună cu bucurie și fericire, toate datorită doctorului White, contactați-l pentru orice fel de vraja, crede-ma ca te va ajuta sa rezolvi orice problema prin care treci in acest moment,
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp + 17168691327

    RăspundețiȘtergere
  22. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere
  23. MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
    Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
    { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +2349046229159
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  24. DR.DAWN si vraja lui de dragoste sunt inger pe pamant, are atata caldura, subliniaza alaturi de tine de parca ar fi fost copilul tau, multumesc mult doctore m-ai facut sa zambesc din nou aducandu-mi sotul cu vraja ta de dragoste, dupa m-a părăsit timp de 9 luni, chiar acum, suntem fericiți împreună, mă tratează ca pe o regină și îmi arată suficientă dragoste,
    Dacă cineva dorește să se reîntâlnească cu partenerul tău.
    Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    Dacă vrei să vindeci boala.
    Dacă ai nevoie de vrajă de promovare.
    Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Dacă vrei să nu te mai masturbezi.
    Și alții, contactați Dr. DAWN, e-mail: findritualforlife@gmail.com
    Whatsapp: +3550685677099/
    +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  25. Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
    1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
    2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
    3. Vindecă tot felul de boli umane.
    4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
    5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
    6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
    7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
    Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
    Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
    I-am explicat totul acestui medic și el a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
    Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
    Contacteaza-l daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    Dacă vrei să câștigi la loterie sau să câștigi cazul Curt.
    El este WhatsApp:+2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Daca ai citit si ti-a placut,fi amabil si adauga parerea ta :)

Reguli de distributie a materialelor gasite pe acest blog

Oricine doreste sa publice articolele de pe acest blog prin intermediul facebook , twitter , hi5 sau alte retele de socializare , este rugat sa ni se adreseze la unbloginteresant@yahoo.com si acolo va primi toate lamuririle acordului dintre voi si blogul nostru www.un-blog-interesant.blogspot.com . Mentionam ca pozele/videoclipurile de pe acest blog nu sunt toate proprietatea blogului , sursele noastre fiind youtube + alte site-uri aferente . Va multumim pentru intelegere .

O mare de cuvinte

un blog interesant Articole Interesante bloguri interesante blog interesant despartire Sfaturi Practice a plecat albert einstein despre Dumnezeu blog iubire cum sa il faci sa regrete dragobete femei gagici iubire iubire blog iubirea blog probleme in cuplu probleme intr-o relatie relatie perfecta respingere te iubesc viata viata fericita 11 septembrie 11 septembrie new york 14 februarie 911 Cum sa agati Curiozitati La multi ani Probleme adolescenti Sfaturi a darui a valora a venit iarna adevarat adevarul aduc persoana iubita inapoi agati albert einstein albert einstein brain albert einstein citate celebre albert einstein curiozitati albert einstein quotes alcoolul dauneaza alcoolul nu dauneaza amaraciunea despartirii atentie automobile avion bani banii in cuplu barbat perfect barbatii benzinaria benzinarie bere blog bloguri cu povesti viata bloguri din viata bloody mary cadouri calitati cand o persoana este cand o persoana matura cand o persoana minte cand o persoana nu cand o persoana te dezamageste capsuni cu ciocolata cat valorezi realitate cat valorezi teste cat valorezi tu ce este iubirea ce este succesul ce inseamna iubire cearta celsius cine romantica clipe clipe de aur colesterol colosal company complimente coran cui si cum daruim dragostea cum cum agati o fata cum agati un baiat cum daruim iubire cum devii matur cum sa blog interesant cum sa agati o fata cum sa castigi inima unei fete cum sa cuceresti cum sa ii recastigi dragostea cum sa o aduci inapoi dupa o despartire cum sa salvezi relatia cum sa seduci cum sa treci peste o despartire cuplu de ce mint adolescentii de ce mint adultii de ce mint barbatii femeile de ce mint copii de ce mint femeile de ce mint oamenii de ce mint unii oameni de ce te minte de retinut definitie iubire definitii succes despartire iubire despartire iubit despartire iubita despre iubire despre iubire blog despre manipulare dragoste dragoste blog dragotea nu are pret dupa existenta familie saraca femeia perfecta fericire fericirea fericirea adevarata fericirea mea fete tinere fii tu insuti fiinte iubite flori fraze de agatat gin glob globala glume de agatat grade houston iarba verde ideei de valentine's day idei cadouri ignoranta il iubesc iluzii in memoriam whithney houston incendii ingandurat interzis telefon interzis tigara islam iubeste-ti aproapele iubire inocenta iubirea aproapelui iubirea mea iubirea vesnica iubirea vietii la agatat la multi ani 2013 laponia tara lui mos craciun logica love m. renkes mai frumoasa manipulare manipularea mintii masina maturitate merita sa traim in romania mesaje de agatat minunata momente de aur multi ani multumim natura ne-am despartit din cauza ne-am despartit si imi pare rau nemultumirea neplacute nevoi new york city niciodata noapte perfecta nori noul an nu are pret nimic nu fumati nu se stie nunta perfecta o fata o viata frumoasa oameni profitori ofera iubire oil omul organism original parasit partener partenera pereche perfecta persuasiune si manipulare poti sa fii povesti cu talc povesti de dragoste prajituri prima prima postare primul probleme comune parinti si copii probleme cu banii probleme cu parintii probleme cu parintii lui probleme cuplu blog probleme financiare in cuplu probleme in dragoste probleme in familie probleme intre parinti si copii probleme parinti si copii problemele adolescentilor profita ca profita de tine puterea ramsin yuseb raspunsul realizare regrete reguli de aur respins romania manipulata romantic sa despartit de mine sanatate sarbatori seara perfecta shell shell oil company siteuri de agatat sms de agatat sms-uri de dragoste sondaj blog interesant special speciala speranta stiri interesante straduinta strategii de manipulare succesul este succesul in viata succesul la succesul profesional succesul vietii suferinta suferinta in dragoste te iubesc atat de mult te iubesc blog te iubesc ca te iubesc din corason te iubesc enorm de mult te iubesc la infinit te iubesc non stop te iubesc pentru ca te iubesc si telefoane temperaturi text de agatat femei texte de agatat traim in romania traim in romania si asta traim in romania si asta ne ocupa tot timpul traire trandafiri unde dragoste nu e uraste minciuna valentine's day valoarea omului valoarea umana varstele femeii viata frumoasa viata implinita viata mea viata noastra vibratia vin vinul de xeres vodca vorbe de agatat whisky whithney houston whitney whitney cauza mortii whitney funeral whitney houston a murit